פתרונות CRM באקדמיה

גיוס תרומות ועוד

למעלה מכ-20,000 סטודנטים ואלפי אנשי סגל נכנסים בשערי אוניברסיטת בן גוריון בנגב מידי שנה. כאחד ממוסדות ההשכלה הגבוהה המובילים בישראל, האוניברסיטה מתגאה בעשרות מכוני מחקר לאומיים ורב תחומיים, ונעזרת בעשרות מערכות לניהול פעילותה בתחומי המינהל, השיווק והמחקר, כמו כן לניהול קשרי תורמים ומתנדבים בעולם.

האוניברסיטה בהובלת אגף הטכנולוגיות חדשנות ודיגיטלי, בחרה בטקיוניטי להוביל את מערך היישום והתחזוקה של מערכות Salesforce של האוניברסיטה. 

במה אפשר לעזור?

הקמת ותחזוקה של מערכת ניהול תורמים ותרומות מבוססת Salesforce, לצד תחזוקה ושדרוג כלל מערכות Salesforce נוספות  הנותנות מענה למחלקות השונות באוניברסיטה.

הפתרון שלנו

על בסיס הידע והניסיון הרב של צוות טקיוניטי בעולמות תוכן זהים, הבנו את הצרכים של השותפים באוניברסיטת בן-גוריון והתאמנו פתרונות בהתאם לסטנדרטים המקובלים בתחום. 

הקמנו מערכת מתקדמת לגיוס משאבים של האוניברסיטה לצד ניהול עקבי ויעיל של מעגלי התורמים. בנוסף, אנו מספקים תחזוקה שוטפת והרחבות לכל מערכות הניהול ב-Salesforce הקיימות במחלקות השונות: פעילויות שיווק ורישום סטודנטים, גיוס ומיון סגל מנהלי ואקדמי, פעילויות היחידה לקשרים בינלאומיים, מערך ההתנדבות ועוד. 

הפרויקט כלל בין היתר פיתוח ממשקים מורכבים למערכת הכספים ומערכות נוספות, והסבת נתונים ממערכת תרומות ישנה.

כיום, הודות לפתרון הטכנולוגי שיושם, עולם התורמים והתרומות של האוניברסיטה נגיש בלחיצת כפתור במובייל בזמן אמת מכל מקום בעולם

– ג'ף קיי, סגן נשיא לשוחרים, אוניברסיטת בן גוריון בנגב